בדיקת תיק ביטוח – חשוב !
"בדיקת תיק ביטוח" הוא שם כולל לבירור הביטוחים הקיימים למבוטח אל מול הצרכים הביטוחים שלו.
ראשית נסביר כיצד מתבצעת הבדיקה :
שלב א- המבוטח חותם על יפויי כח המעניקים גישה חוקית למאגרי מידע.
למען הסר ספק – הגישה היא לקבלת המידע ולא לביצוע שינוי כלשהו.
שלב ב' – המבוטח מעביר את צילום ת.ז. שלו (לצורך בדיקת תאריך ההנפקה).
שלב ג' – אנו מאתרים את הביטוחים הקיימים באמצעות שני כלים עיקריים :
- הר הביטוח – אתר אינטרנט השייך למדינה ובו ניתן לאתר את ביטוחי הפרט. ביטוחי הפרט כוללים מידע על ביטוחים מסוג רכב, דירה, בריאות, חיים ועוד.
- המסלקה הפנסיונית – גוף המרכז את כל המידע הפנסיוני של המבוטח. הכולל מידע על קופות חיסכון, קופות גמל, פנסיה, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות ועוד.
שלב ד' – ניתוח המידע בידי סוכן הביטוח.
זהו השלב החשוב ביותר, בו אנו מבררים :
- האם קיימים כל הביטוחים העונים על צרכי המבוטח.
- האם קיימים כפל ביטוחים.
- האם ניתן להפחית עלויות בפוליסות הקיימות.
שלב ה' – פגישה
בפגישה בין המבוטח לסוכן, מונה הסוכן את כל מסקנותיו, וממליץ למבוטח על דרכי פעולה. להחלטת המבוטח אילו מההמלצות ליישם וכיצד. כיום לאור מצב הקורונה אנו מבצעים פגישות מסוג זה גם טלפונית או פרונטלית וגם באמצעות אפליקציית ZOOM.
שלב ו' – יישום
ההנחיות מועברות לצוות המשרד הפועל ליישמם.
בדיקת תיק ביטוח, חשובה בכל עת ובפרט בימים מאתגרים אלו, ויכולה להביא לחסוך משמעותי בהוצאות הביטוח.
מזומנים לפנות אלינו